Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΚΑΙ ΛΥΚΟΣ (ΣΟΚΙΝ ΑΝΕΚΔΟΤΑ)

Ειναι ο γαιδαρος και ο λυκος ξαπλα διπλα σε ενα ποταμι στη λιακαδα,
μεταξυ υπνου και ξυπνου κοιταει ο λυκος τα καπουλια του γαιδαρου
και καπως φτιαχνετε, εεεεε γαιδαρε του φωναζει, τι κανεις πως παει;
και παει προς το μερος του.. Ολα καλα λυκε εσυ; απανταει ο γαιδαρος,
καλα μωρε αλα να εκει που ημουν ξαπλα και σε κοιταζα σε ειδα καπως
και φτιαχτικα τι λες θα τα βρουμε; τον κοιταζει ο γαιδαρος τεντονετε ,
μμμ και εγω φτιαγμενος ειμαι του λεει τι θα κανουμε; εε να θα μου κατσεις εσυ
και μετα θα σου κατσω και εγω τι λες; ε αντε να δουμε του απανταει ο γαιδαρος
και στηνετε ωστε να μπορεσει ο λυκος, αχ λυκε μου λυκε μου τι μου κανεις,
σου αρεσει γαιδαρακλα μου; αχ ναι λυκε μου λιωνω αχ βαχ και τα ρεστα
τελειωνει ο λυκος ερχετε η σειρα του γαιδαρου να το χαρει στηνετε ο λυκος
ανεβενει ο γαδαρος και αρχιζει, περναει κανα λεπτο σιγη ο λυκος ακουνητος
καμια αντιδραση προσπαθει ο γαιδαρος , καποια στιγμη τσαντιζετε και του τη λεει
αντε ρε λυκε βοηθα λιγο τι διαολο λες και εισαι πεθαμενος , πες κατι κουνησου λιγο να τελειωσω και εγω!!! ΜΜΜΜ ΚΑΛΑ αν κανεις καμια 50αρια ποντους πισω θα μπορω να κουνησω λιγο το κεφαλι μου….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου