Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Κερκυραίος

Κερκυραίος είπε

Βρίσκω τουλάχιστον χυδαίο ένας απροκάλυπτος ναζιστής στην ιδεολογία και θαυμαστής του αδελφού “Αδόλφου” να επικαλείται τα κείμενα του κοντοχωριανού μου επιφανούς τροτσκιστή-αναρχικού Άγι Στίνα από τον Σπαρτύλα (πραγματικό όνομα Σπύρος Πρίφτης)
Με τελείως άλλη οπτική βλέπει και κρίνει τα πράγματα ο Στίνας και θα έπρεπε να ντρέπεσαι και μόνο να αναφέρεις το όνομά του!
Θα τρίζουν τα κόκκαλά του να ξέρει ότι τον βάζεις εσύ στο στόμα σου!
Αλλά σε σένα αρκεί που είναι επικριτικός προς το ΚΚΕ, αυτό σου φτάνει.
Και χειρίζεσαι με χυδαιότητα και ξετσιπωσιά περισσή προς αρωγήν των ναζιστικών ιδεοληψιών σου!
Θέλεις να σου πω εγώ για τις αβρότητες των γερμανών στο χωριό μου όπου ήταν εγκατεστημένεη μόνιμα ολόκληρη μονάδα γιατί ήταν στρατιωτικής σημασίας;
Στον Σπαρτύλα ούτε γερμανικό στρατό είχε ούτε ο Πρίφτης ήταν τότε στην Κέρκυρα
και επειδή είμαι κάποιες χ φορές τζόβενος έχω προλάβει όλην την παλιά γενιά που έζησε τον πόλεμο και σε διηγήσεις “φρέσκες”
θα σου πως μόνο αυτό, ότι χωριανές μου βρέθηκαν και τρεις-τέσσερεις νύφες στην Ιταλία με Ιταλούς που ήρθαν πρώτοι
και οι χωριανοί μου προστάτεψαν ιταλούς απλοϊκούς φαντάρους από τους γερμανούς που ήρθαν μετά
για τους οποίους εξέφραζαν ένα γενικό και απερίφραστο μίσος.
Λες να ήταν λόγω “προκατάληψης”; ΄Η λόγω γενικευμένης θηριωδίας και κτηνώδους συμπεριφοράς;
Και ο λόγος που στην Κέρκυρα δεν υπήρχαν αντάρτες και αντάρτικο είναι πάρα πολύ απλός
δεν είναι γιατί ο κόσμος εδώ δεν είχε όρεξη για «ηρωικές αντιστασιακές πράξεις» και φέρθηκε με «σωφροσύνη»
είναι γιατί σε νησί είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ το αντάρτικο, είσαι “εγκλωβισμένος” και χωρίς καταφύγιο
Πολλοί Κερκυραίοι όμως έφυγαν για αντάρτικο αλλά απέναντι στην Ήπειρο
και στις δύο παρατάξεις αλλά οι πιό πολλοί στον ΕΛΑΣ.
Αλλά στο κάτω-κάτω της γραφής
για την θηριωδία του Διστόμου μιλάμε από τα Χιτλερικά κτήνη
και συ μας τσαμπουνας περί ΕΑΜ και Σταλιν …
τι νόμιζεις, ότι έτσι μπορεί να ξεχαστεί/συγχωρεθεί;
Έλεος, μας έχεις γκαστρώσει …
έχεις γίνει τελείως γραφικός από την ψυχωτική μονομανία σου που αγγίζει την παράνοια!
Εμείς ούτε συμψηφισμούς κάνουμε
ούτε ζυγίζουμε την απανθρωπιά και την θηριωδία!
Και κάτι Παύλους-χιτλερικές αποβολές βρίσκουμε παρά πολύ επικίνδυνους για το σήμερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου