Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Ύμνος της μαλακίας.-Στέφανος Σαμαράς-M.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ

Ύμνος της μαλακίας.
Του ανυπεράσπιστου μυαλού
Οι γονικές απαγορεύσεις
όρισαν από μικρό
τις δεξιές μου υπερθέσεις
Και από τότε ήμουν σνόμπ
και όταν ένωση ποθούσα
κρυφά κουφά και ντροπαλά
την ακατονόμαστη τραβούσα
Όταν μετά στο ιντερνέτ
ποθούσα την επικοινωνία,
τραβούσα πλέον ανοιχτά
την πνευματική μου μαλακία
και να το πέτυχα λοιπόν!
τραβάω φώτα και λαλία!
και έστω μέσω των κοντρών
με κοινωνεί η μαλακία!
Και βγαίνουνε από την καρδιά
Και κάθε μίσος και κακία
Ποιός δεν κατάλαβε ακόμη;
Ελευθερώνει η μαλακία!
Τραβάω έτσ, τραβώ αλλιώς
Τραβώ εδώ τραβάω πέρα
Τραβάω! ναι! και δεν ποθώ
του επιβήτορα καριέρα!
Στέφανος Σαμαράς'-M.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
24 ιουνίου 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

M.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
================================
ολοι οι μογγολοι του ντουνια εμενα κυνηγουνε
και αμα με αντικρυσουνε αμεσως με βαρουνε
αδελφια μου αλητες πουλια μογγολικα
λυπηθητε και εμε τον μεγαλο μασκαρα
γιατι καλιτεχνης ειμαι ρεστος
και απατεωνας τρελλος
M.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
ειμαι πιθηκος, τρωω μονο μπανανα
ειμαι βλακεντιος, γραφω μονο κοτσανα
ειμαι ο μ. ανδρεαδης,και ολοι με φωναζουν βλακα!
 M.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
=======================================
 είμαι πίθηκος, τρώω μόνο μπανάνα

είμαι βλακέντιος, γράφω μόνο κοτσάνα

είμαι ο μούλος ανδρεάδης,και όλοι με φωνάζουν βλάκα!

 M.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου