Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

ΝΕΟΝΑΖΙ

Ενας Πολίτης είπε

Θέλω να γίνω νεοναζί. Να δέρνω, να βαράω.
Να σιγοντάρω το καθεστώς, αυτό που …κατουράω!
Θέλω να γίνω εθνικιστής σαν όλους τους φασίστες,
και με τους μπάτσους αγκαζέ, να πάω στις πορείες.
Θέλω να γίνω νεοναζί, να περπατώ σαν παπιά
κι όταν μαζί μου διαφωνούν να σπάω και κεφάλια.
Θέλω να γίνω εθνικιστής. Να έχω ασυλία.
κλωτσομπουνίδια να κερνώ, και να πετάω ποτήρια.
Θέλω να γίνω νεοναζί. Ένα με τα πιθήκια,
μαύρα μπλουζάκια να φορώ, και να μας λεν καθίκια.
Θέλω να γίνω εθνικιστής. Μονά-ζυγά δικά μου.
Αδόλφος, Παπαδόπουλος να ωχριούν μπροστά μου.
Θέλω να γίνω νεοναζί. Να χω ξενοδοχείο,
αλλοδαπούς να απασχολώ σε κυριλέ πορνείο.
Θέλω να γίνω εθνικιστής. Να εισβάλω στη Βουλή.
Να καταλάβω … έδρανο, να ξεκατινιαστώ πολύ.
Θέλω να γίνω νεοναζί, αλλοδαπούς να σκίσω.
με δούλους πολλούς, εισαγωγής, τους τάφους να γεμίσω.
Θέλω να γίνω εθνικιστής, να σπάσω τα ταμπού.
στιλέτα, όπλα κι λοστοί να γίνουν του συρμού.
Θέλω να γίνω νεοναζί για να υμνώ φασίστες.
Ν’ αφήνω ρατσιστικές πορδές, να λέω μαλακίες.
Θέλω να γίνω εθνικιστής και να πουλώ Ελλάδα.
Να εξαίρω ανώμαλους, σφαγείς και κατακάθια.
Θέλω να γίνω νεοναζί, «εγέρθητου» να λέω.
Να κάθονται όλοι προσοχή και εγώ να τόνε παίζω.
Θέλω να γίνω εθνικιστής. Να βρίζω την Δημοκρατία.
Χουντοφασίστες, νεοναζί να μου χουνε λατρεία.
Θέλω να γίνω νεοναζί, και την Βουλή να κλείσω,
στρατό να βλέπω ολόγυρα, πολλά κελιά να χτίσω.
Θέλω να γίνω εθνικιστής, μονοπολιτισμικός.
Και όσους μαζί μου διαφωνούν να θάψω δια παντός.
Θέλω να γίνω νεοναζί και να φοράω αρβύλες.
Και όσοι δίπλα τους περνώ να κλείνουνε τις μύτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου